FANDOM

Wszystko, co zbudowali upadnie! A z popiołów ich świata zbudujemy lepszy!

—Apocalypse

X-Men: Apocalypse to kontynuacja X-Men: Przeszłość, która nadejdzie i dziewiąta odsłona serii filmów X-Men. Wyreżyserowany przez Bryana Singera, film rozgrywa się w 1983 roku, skupiając się się En Sabah Nur, starożytnym egipskim mutantem, który budzi się po tysiącleciach uśpienia, aby przejąć świat.

Film został wydany na całym świecie 27 maja 2016 roku, głównie w wyniku mieszanych recenzji, a historia i bohaterowie otrzymali negatywną krytykę.

Streszczenie Edytuj

Od zarania cywilizacji był czczony jako bóg. Apocalypse, pierwszy i najpotężniejszy mutant ze świata X-Men Marvela, stał się nieśmiertelny i niezwyciężony dzięki zgromadzonym mocom wielu innych mutantów po przebudzeniu się po tysiącach lat, jest rozczarowany światem. Postanawia więc odszukać i zrekrutować zespół potężnych mutantów, w tym zniechęconego Magneto, aby oczyścić ludzkość i stworzyć nowy porządek świata, nad którym będzie rządzić. Ponieważ los Ziemi wisi na włosku, Raven z pomocą Profesora X musi poprowadzić grupę młodych X-Men, aby powstrzymać ich największego nemezis i ocalić ludzkość przed całkowitym zniszczeniem.

Obsada Edytuj