FANDOM

Vanessa Carlysle to postać występująca w filmach Deadpool oraz Deadpool 2.

Jest dziewczyną Wade'a Wilsona.

Biografia Edytuj

Pewnego dnia, podczas wizyty w barze, poznała Wade Wilsona i obaj zaczęli związek. Rok później Wade zaproponował Vanessie zakończyć ich związek, gdy zdiagnozowano u Wade'a raka. Desperacko próbując ocalić swojego kochanka, Vanessa znalazła wiele terapii dla Wade'a. Mimo to najemnik porzucił ją pewnej nocy i przez następne kilka lat opłakiwała jego stratę. Wade przeszedł procedurę, która wyleczyła jego raka i dała mu moc regeneracji i Super moce. Jednak proces ten oszpecił go, powodując, że najemnik obawiał się ujawnienia się Vanessie. W końcu ludzie odpowiedzialni za procedurę Wade'a, Ajax i Angel Dust, teraz śmiertelni wrogowie z najemnikami, dowiedzieli się o istnieniu Vanessy i porwali ją. Obaj następnie zabrali Vanessę do zlikwidowanego lotniskowca w złomowisku, aby zabić ją w komorze pozbawiania tlenu. Zdecydowano się ją uratować, Deadpool, wraz z członkami X-Men Kolosem i Nastoletnią Głowicą Negasoniczną, konfrontując się z Ajaxem i jego podwładnymi. Po pokonaniu wrogów i uratowaniu jej, Deadpool ujawnił swoją nową twarz Vanessie, która pomimo złości na opuszczenie go, akceptuje go. Potem pogodzili się.

Deadpool 2 Edytuj

Dwa lata po uratowaniu Vanessy, Deadpool rozpoczął "tourne przestęopcze" w którym zabijał kryminalistów z całego świata. Pewnego razu Wade podczas zwalczania przestępczości zaatakował pewnego rosjanina którego niestety nie zabił a jego ludzie gonili Deadpoola. Deadpoolowi udało się uciec i wejść do domu, gdzie czekała na niego Vanessa, para spędziła romantyczny wieczór do czasu kiedy gangsterzy włamali się do domu Wade'a a ich szef próbujący zabić Deadpoola przyoadkowo postrzelił Vanesse która od strzału zginęła na miejscu.

W końcu Wade spotkał się z Vanessą w po jego śmierci, Wade chciał zostać jednak Vanessa powiedziała że to nie jest czas na niego i że przyjaciele go potrzebują.

W scenie po napisach Deadpool podróżuje w czasie z sprzętem do podróży w czasie Cable'a i ratuje Vanessę.