FANDOM

Mroczna Phoenix to nadchodząca kontynuacja filmu X-Men: Apocalypse, która będzie dwunastą odsłoną serii filmów z serii X-Men. Fabuła filmu będzie mieć miejsce w 1992 roku i będzie dotyczyć Jean Grey oraz jej przemiany. Film będzie miał swą premierę 2 listopada 2018 roku.

Streszczenie Edytuj

Dziewięć lat po wydarzeniach opisanych w filmie X-Men: Apocalypse, X-Meni stali się publiczną sensacją i są uznawani za bohaterów narodowych. Charles Xavier ląduje nawet na okładce magazynu "Time". Ale rosnące ego naraża zespół na ryzyko. Duma zaczyna być coraz lepsza od profesora, a on zachęca X-Men, by robili więcej jako superbohaterowie, popychając ich do bardziej ekstremalnych misji. Niestety, po wysłaniu ich w kosmos na misję ratunkową, rozbłysk słoneczny uderza w X-Jet, a przypływ energii rozpala złowrogie, żądne władzy nowe siły wewnątrz Jean Grey. To nierozliczone przez przypadek ogromnie wzmacnia Jean, ale także powoduje, że traci kontrolę nad sobą i działa irracjonalnie. Przez cały czas obcy zmiennokształtny usiłuje wykorzystać Jean do swoich własnych intencji, wierząc, że jest "Feniksem". Teraz X-Men będą musieli zdecydować, czy życie członka zespołu jest warte więcej niż wszyscy ludzie żyjący na świecie.

Obsada Edytuj